Monday, August 3, 2009

10 unit Cpu IBM lenovo dan 10 unit Lcd 17' dan 15'.

jual cpu terpakai, ibm lenovo thinkpad terpakai, komputer terpakai di kelantan, komputer terpakai cyber cafe
Jual pc terpakai, cpu terpakai untuk di jual, jual cpu terpakai,komputer pejabat untuk di jual, membekal komputer terpakai, komputer terpakai online
Dalam 2 Minggu lepas kami menghantar 10 unit Cpu dan Lcd ke Keramat, Iaitu ke Syarikat Kumpulan Usahabina Koperasi, juga anak syarikat Kilauan Padu Sdn Bhd. BundlePc sebelum ini banyak menerima tempahan daripada pengguna perseorangan dan pengusaha Cyber cafe sahaja. Sebelum ini BundlePc ada menerima tempahan untuk membekal dengan syarikat, tetapi hanya syarikat rakan-rakan terdekat, kerana senang kami nak pantau dan buat Maintenance. Di sebabkan mereka terdesak kerana pekerja mereka sudah masuk dan meminta kami untuk membekal komputer kepada mereka, kami pon memberi bantuan kerana memikirkan tentang operasi syarikat mereka yang ingin beroperasi secepat mungkin. Spesifikasi Komputer yang kami bekalkan ialah Ibm Lenovo Thinkpad, Processor P4 2.6ghz,Pentium D 2.8Ghz, Pentium D 3.0Ghz,Motherboard socket 775, Ram DDR2 1gb, Hardisk 40gb/80gb. Lcd pula saiz 15 dan 17 dari bermacam-macam jenama, termasuk Hp, Dell, Samsung, dan Acer.
Pada minggu pertama selepas pembelian mereka, terdapat beberapa masalah telah timbul, kerana terdapat Cpu dan lcd yang bermasalah. 2, 3 kali juga lah kami ke keramat. Masalah yang timbul pada cpu ialah kerosakan 'pembekal kuasa'(Power supply). Kesilapan maklumat yang di beri oleh staff mereka telah membuatkan kami terpaksa membawa Lcd lebih untuk di ganti, kerana kerosakan sebenar ialah Cpu. Tetapi, kami tidak menyalahkan mereka, kerana mereka adalah pengguna biasa. Kepada Kilauan padu Sdn Bhd kami berharap segala urusan di pejabat dapat di licinkan dengan menggunakan komputer yang kami bekal.....Terima kasih!

No comments:

Post a Comment

Please Comment!!