Tuesday, October 12, 2010

Online Stor dan Kedai...

Banyak yang bertanya kami tentang di mana letaknye kedai BundlePc, melalui SMS, Telefon, Email..etc. Dengan sukacitanya kami mengumumkan di sini kami beroperasi secara Online. Kedai kami adalah http://bundlepc.blogspot.com/. Permintaan pelanggan untuk mewujudkan kedai amatlah di hargai, tetapi di sini kami cuba mewujudkan persekitaran "online"(atas talian) supaya rakyat Malaysia lebih mesra dengannya seperti yang berlaku di negara U.K, U.S dan eropah. Tidak hanya barang-barang yang kecil sahaja di jual secara online tetapi barangan seperti komputer juga boleh di lakukan tanpa ragu-ragu....

Selamat membeli belah di BundlePc!

25 comments:

  1. kalau nk beli sofware adobe photoshop cs5 ade?

    ReplyDelete
  2. Kita Jual hardware sahaja la cik :)

    ReplyDelete
  3. salam....

    boleh tak bagi saya senarai barangan komputer secondhand dan harganya sebab saya nak jual kat kawasan kejiranan saya....tq

    e-mail : multicoreenterprise@gmail.com
    tel : 017-6074625 (khairul)

    ReplyDelete
  4. tolong emailkan saya senarai harga laptop 2nd. dirsham08@gmail.com

    ReplyDelete
  5. bro.. tahu tak kat mana leh jual cpu and monitor secondhand.. tq..tel:0192428752

    ReplyDelete
  6. Berapa banyak? Kalau dalam pukal ada buyer. Harga Skrap.

    ReplyDelete
  7. kalau gaming desktop yg bukan second hand.... harga dalam brape yg da sesuai??

    ReplyDelete
  8. salam..boleh tolong send senarai harga pc..gaming pc..second or baru.. thx

    kijuro_aren@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. salam...boleh bagi senarai laptop gaming seconhand
    x? pastu bleh ke hantar ke ijok selangor kalau nak beli?

    email:emoz_warrior@yahoo.com

    ReplyDelete
  10. salam,nk tanye ada jual x broadband modem yg blh masuk utk sume sim card?

    ReplyDelete
  11. Holla sir.. Ada jual power supply desktop ( hp pentium 4 2.8ghz )
    jenis baring
    0179601642
    sakurasakini@gmail.com
    urgent!

    ReplyDelete
  12. salam ..nak cari processor intel core 2 duo t9900
    kalau ade pm 0122124469

    ReplyDelete
  13. Please provide quotation for us and please offer your best prices as we are selling for office automation.TQ

    email : petraniaga@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Bro,bole bg price list x?ingt nk wat custom pc gaming..send kt email ni ye xperiaplay1225@gmail.com

    ReplyDelete
  15. salam..boleh sy dapatkan harga brg second pc and laptop

    0132717322
    lordanimal83@gmail.com
    wan

    ReplyDelete
  16. Saya dari Guardian Security Consultants. tolong emailkan saya harga bateri laptop HP Pavilion G4 bagi yang original dan AP...

    roslismail.gsc@gmail.com
    03-61402802

    ReplyDelete
  17. ada body laptop acer aspire 5633WLMi tak? saya nak body kosong sahaja

    ReplyDelete
  18. Salam,

    Boleh saya minta quotation untuk beberapa item?

    email hanim@kbc.com.my

    ReplyDelete
  19. saya sedang mencari monitor hp pavillion 2509p....jika ada pm saya di mdfaizal8011@gmail.com...terima kasih

    ReplyDelete
  20. Tuan boleh email kan prices list dgn model desktop,monitor untuk kegunaan system nd.virtual.trading@asia.com. Tq

    ReplyDelete

Please Comment!!