Monday, November 1, 2010

Cari CPU AMD untuk Cyber Cafe?

Sekarang kami ada stok CPU AMD untuk di jual, di mana ramai yang berpendapat ianya sesuai untuk gaming.
Stok Cpu AMD yang kami jual, tidak terhad kepada Pc 'Clone'  tetapi juga terdapat yang branded dari jenama Dell, fujitsu, hp dan sebagainya. Cpu dengan prosessor AMD memang menjadi buruan pengusaha Cyber cafe,
kerana ianya lebih murah berbanding prosessor Intel tambahan lagi dengan "perdebatan" kaki game mengenai Prosessor AMD yang lebih baik untuk 'Gaming'. Ya, ada sesetengah ciri prosessor AMD yang baik untuk Gaming contohnya clock speed yang tinggi.. Tetapi Intel juga mempunyai ciri sama, di mana Intel pula lebih popular dengan ciri "hyperthreading" iaitu berbilang kerja dalam satu masa. Tapi bukan 100% bergantung pada prosessor, Kad grafik juga memainkan peranan yang penting bg menyokong kelicinan paparan grafik yang memang di perlukan untuk kelancaran sesuatu aplikasi 'game'. RAM juga penting untuk sistem operasi, dan menjamin kelancaran aplikasi permainan. Ini memang perlu di titik beratkan bagi mereka yang ingin memastikan kelancaran permainan. Jika RAM anda berkapasiti kecil, bersedialah untuk bersabar jika gambar permainan tersekat-sekat. RAM dan Kad grafik memang berhubungkait di sini...mau jaga ni...  Oleh itu sesiapa yang ingin membina satu set komputer untuk game sila lah mengambil berat faktor-faktor di atas. Sebarang pertanyaan sila ajukan, kami sedia berkhidmat.

 cpu terpakai murah pentium 4
RM 280.00 !! (Sementara Promosi)
Pentium 4 2.0hz,
Ram 512Mb,
Hardisk 80gb,
Usb Port 4,
Cd Rom,
Dell Vostro New Casing!


Terima kasih!


Related Tags: Cpu AMD untuk gaming?, Cpu AMD gaming untuk di jual, Menjual cpu AMD, Processor AMD, Mencari Cpu AMD Athlon, AMD X2, AMD Opteron, AMD Duron.

No comments:

Post a Comment

Please Comment!!