Saturday, July 9, 2011

Cek pendapatan Adsense !




Cek Google adsense ni sampai minggu lepas. Tapi belum di tunaikan lagi, ye la agak sibuk ke sana kemari. Lagi pun ini bukan kerja utama aku. Tapi kalau dapat lebih boleh jadi pendapatan tetap ni ;) Untuk pengetahuan semua ini koleksi pendapatang dari tahun 2007. Gile 4 tahun tu! Orang lain layan adsense sebulan dapat USD500, aku 4 tahun baru USD 300 lebih. Aku keluarkan ni pon sebab takut polisi google tukar, mana tau lepas ni lagi susah nak tunaikan cek2 diorang jadi untuk langkah berjaga jaga aku mintak cek dulu. Aku ingat nak tunaikan kat CIMB, tapi pegawai dia cakap mengambil masa sebulan gak nak masuk akaun, tapi aku tak kisah pon sebenarnya berapa lama, sebab awak buat pon duit tepi, bila dia cakap kat Citibank leh cash sehari, tak jadi aku nak bank in kat CIMB. So aku pon bersabar, dan ambil balik cek tu nak try tunaikan kat Citibank Klang. Tak tau la boleh ke tak. Takut kena buat akaun kat sana plak. Try je la.. Ni pon tak serius buat, sebab blog pon dalam BM. Nasihat saya kepada yang nak try buat adsense di luar sana, buat dalam Bahasa Inggeris untuk pendapatan yang lebih besar dan banyak pengiklan. Aku rasa itu je aku nak kongsi, sebab aku bukan pakar adsense, tapi kepada yang pakar di luar sana, yang nampak aku ada potensi sila la tunjuk ajar. ;) selamat melayari blog ini! Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Please Comment!!